فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق,ایزوگام شرق دلیجان, قیمت ایزوگام,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق

فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق,ایزوگام شرق دلیجان, قیمت ایزوگام,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق

فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق دلیجان

کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت کتبی ده ساله و بیمه نامه

شماره های تماس :

همراه یک: 09183655579

همراه دو : 09120660185

مدیر فروش : عرفانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

جهت خرید ایزوگام نور ریزان شرق دلیجان  دارنده استاندارد ملی ایران از برندهای پر فروش ایزوگام در سراسر ایران با ما تماس گرفته و قیمت انواع آن را از ما بخواهید.

برای دریافت جدیدترین قیمت ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر و ضمانت بیمه ایران ، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای خرید و مشاوره در زمینه ایزوگام و تحویل آن در محل پروژه
ما تماس بگیرید.


:: شماره تماس : 09183655579 و 09120660185 ::

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۰
ایزوگام دلیجان - عرفانی

فروش انواع ایزوگام دلیجان با بهترین کیفیت و دارای استاندارد اجباری و استاندارد های معتبر با قیمت مناسب و شرایط آب و هوایی مختلف در سراسر ایران کافیست برای خرید با ما تماس بگیرید.

عایق رطوبتی پیش ساخته ( ایزوگام ) محصولی است عبارت از ساختاری مرکب از دو لایه تیشو و پلی استر که توسط قیر اصلاح شده با پلیمرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده‌است. ویژگی‌های برتر ایزوگام به شرح زیر می‌باشد - مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بوده و با علامت استاندارد نوع B.P.P به بازار عرضه می‌گردد.

- به تنهایی یک عایق کامل جهت بام ساختمان می‌باشد.
- سبکی وزن آن باعث جلوگیری از اعمال بار اضافی بر سقف شده، خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد.
- احتیاج به برف روبی ندارد.
- در مقابل سرما و گرما مقاوم است و با توجه به استفاده از قیر اصلاح شده بوسیله مواد پلیمری دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی‌شود.
- کاربرد آن منجر به آلودگی هوا نمی‌شود.
- نصب آن سریع و آسان است.
- در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای سمی و اشعه U.V خورشید مقاوم است.
- در رنگ‌ها، پوشش‌ها، ابعاد و ضخامت‌های مختلف بر حسب سفارش مشتریان تولید می‌شود.
- قابلیت تعمیر و ترمیم در هر شرایط.

دلیجان در امر تولید عایق های رطوبتی دارای یک برند است و به دلیل داشتن همه زیرساخت ها و ویژگیهای لازم، نشان جغرافیایی این محصول را کسب کرده است.

:: شماره تماس : 09183655579 و 09120660185 ::

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۹
ایزوگام دلیجان - عرفانی


 فروش ایزوگام دلیجان از برندهای معتبر ایزوگام دارای استانداردهای ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و TUV و ضمانت پنج ساله بیمه در سراسر ایران ، جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.
دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

برای مشاوره با کارشناسان فروش و سفارش محصول  و تحویل کالا درب پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.

:: شماره تماس : 09183655579 و 09120660185 ::

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۹
ایزوگام دلیجان - عرفانی


جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام فویل دار دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت روز آن را از ما بخواهید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای خرید و استعلام قیمت ایزوگام دلیجان با شماره های زیر تماس بگیرید .


:: شماره تماس : 09183655579 و 09120660185 ::

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۸
ایزوگام دلیجان - عرفانی

با توجه به تعدد شرکتهای تولید کننده ایزوگام و نقش ایزوگام در جلوگیری از نفوذ رطوبت به قسمتهای مختلف ساختمان و محافظت از آن روشهای شناخت ایزوگام مرغوب به شرح زیر میباشد:

۱-ایزوگام نا مرغوب دارای بوی نامطبوع گازوییل و مازوت پالایش نشده میباشد.

۲-ایزوگام مرغوب فاقد بوی نامطبوع بوده و شفاف میباشد.

۳-ایزوگام نامرغوب بعلت استفاده از مواد اولیه نامرغوب دارای وزن 39 کیلوگرم ولی ضخامت 3 میلی متر میباشد.

۴-ایزوگام مرغوب دارای وزن 42 کیلوگرم و ضخامت بالای 3.6 میلیمتر میباشد.

۵-ایزوگام نا مرغوب هنگام تماس با دست رنگ و چربی سیاهی را به دست منتقل میکند.

۶-ایزوگام نا مرغوب به علت نداشتن مقدار کافی قیر متاسفانه دارای چسبندگی کم و کوتاهی طول عمر میباشد.

۷-ایزوگام نامرغوب در دمای ۱۰درجه شکننده میشود.

قابل توجه مصرف کنندگان ایزوگام : خواهشمندیم بعلت رقابت نا سالم در بازار و استفاده از قیرهای بی کیفیت و مواد اولیه نا مرغوب و نتیجتا ارزان شدن قیمت توجه کافی داشته و از نمایندگیهای معتبر جهت نصب و ایزولاسیون مجتمع مسکونی خود استفاده کنید.

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۵
ایزوگام دلیجان - عرفانی
فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * ایزوگام ساسان گام دلیجان * ایزوگام صدف گستر دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * خرید ایزوگام دلیجان * ایزوگام پردیسان دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام پشم شیشه مرکزی * ایزوگام دلیجان  ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * قیمت ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * قیمت ایزوگام دلیجان