فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق,ایزوگام شرق دلیجان, قیمت ایزوگام,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق

فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق,ایزوگام شرق دلیجان, قیمت ایزوگام,ایزوگام دلیجان,ایزوگام شرق

فروش ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام شرق دلیجان

کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت کتبی ده ساله و بیمه نامه

شماره های تماس :

همراه یک: 09183655579

همراه دو : 09120660185

مدیر فروش : عرفانی

۴۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جهت دریافت قیمت و خرید ایزوگام شرق دلیجان  از برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع آن را از ما بخواهید.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد.


فروش ایزوگام دلیجان - 09183655579
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۸
ایزوگام دلیجان - عرفانی

فروش ایزوگام شرق در سراسر ایران مهیا شد با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.



:: شماره تماس : 09183655579 ::

۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۲
ایزوگام دلیجان - عرفانی

توزیع ایزوگام شرق گستر دلیجان و برندهای معتبر ایزوگام دارای استانداردهای معتبر بین المللی در سراسر ایران بطور عمده شروع شد کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

دو لایه استاندارد با روکش آلومینیوم :

این نوع لایه با استفاده از قیر مخصوص ایزوگام با فرمول اختصاصی و لامینت کردن یک روکش آلومینیوم تولید شده است قیر مخصوص به کار رفته باعث افزایش مقاومت لایه در برابر عوامل محیطی و جوی و روکش آلومینیوم باعث افزایش طول عمر مفید لایه تا حدود دو برابر شده است.

ترکیبات : ترکیبات بکار رفته در لایه روکش دار  شامل یک لایه پلی استر ، قیر مخصوص ایزوگام و یک لایه پشم شیشه (تیشو) و روکشی از آلومینیوم همراه با پلی اتیلن فیلم می باشد .

مشخصات ظاهری : لایه روکش دار در ابعاد 1*10  متر (طول*عرض) و ضخامت 4 میلیمتر و وزن تقریبی 40 کیلوگرم به صورت رولهای وکیوم شده تولید می گردد 
برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.


:: شماره تماس : 09183655579 ::

۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۲
ایزوگام دلیجان - عرفانی

عایق رطوبتی چیست؟

عایق رطوبتی لایه پیش ساخته ای است که به صورت رول با شیت در طول، عرض و ضخامت مورد نیاز و با پوشش های فلزی و ساده تولید می شود .

عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده از قیر همچنان بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد . اینگونه امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند . ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک ( فیلم )با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.

ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیمی روی آن به دو دسته تقسیم می شود :

1- ایزوگام با روکش آلومینیم با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد .
2- ایزوگام بدون روکش آلومینیم این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی، پی و ... به کار می رود .

طبق استاندارد ایران این عایقها به دو دسته تقسیم می شوند :
1- عایقهای رطوبتی پیش ساخته مخصوص پی ساختمان ( عایق پی )
2- عایقهای رطوبتی پیش ساخته مخصوص سطوح خارجی ، بدنه استخر و تونلها ( عایق بام )


جهت خرید این محصول با ما تماس بگیرید .


:: شماره تماس : 09183655579 ::

۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۰
ایزوگام دلیجان - عرفانی

خرید ایزوگام دلیجان از برندهای معتبر ایزوگام دارای استانداردهای معتبر بین المللی در سراسر ایران مهیا شد با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با  ‎‎آن عایقکاری رطوبتی می باشد.

در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداولترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایقهای پیش ساخته (
ایزوگام ) داده است.

ما با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم کافیست با ما از سراسر کشور تماس بگیرید.


:: شماره تماس : 09183655579 ::

۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۰
ایزوگام دلیجان - عرفانی

فروش ایزوگام شرق دلیجان  برندی معتبر دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و پنج سال بیمه ایران و ده سال ضمانت در سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کالا کافیست با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره درباره خرید ایزوگام دلیجان با متنوع ترین برندها و کیفیت ها در تهران و سراسر ایران می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های عایق :

دارای انعطاف کامل
بدون نیاز به برف روبی
جلوگیری از بار اضافی سقف
بدون نیاز به تخریب سطح بام
تحت پوشش بیمه ایران و ضمانت رسمی شرکت
مقاوم در مقابل فشارهای ناشی از انقباض و انبساط

ما برای شما بهترین ها را در نظر گرفته ایم کافیست با ما تماس بگیرید.


:: شماره تماس : 09183655579 ::

۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۷
ایزوگام دلیجان - عرفانی


عرضه انواع ایزوگام شرق با کیفیت و قیمت مناسب و متناسب با شرایط آب و هوایی استان کرمان آغاز شد با ما تماس بگیرید.

عرضه ایزوگام شرق و برندهای معتبر ایزوگام در ایران متناسب با شرایط آب و هوایی در کرمان شروع شد ما برای شما مشتریان عزیز در استان کرمان

از بهترین نوع ایزوگام تولیدی در کارخانجات ایزوگام را که مقاومت بالایی نسبت به گرما و سرما در شرایط مختلف را دارد در نظر گرفته ایم


کافیست با ما تماس بگیرید و بعد از مشاوره تخصصی با ما محصول خود را سفارش دهید و به همین راحتی خرید کنید.

۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۷
ایزوگام دلیجان - عرفانی


فروش عمده ایزوگام شرق از برندهای معتبر با بهترین کیفیت و متناسب با آب و هوای شهر اهواز شروع شد .  برای اطلاع از نوع محصولات و شرایط آن کافیست با ما تماس بگیرید.

دیگر نگران خرید ایزوگام در اهواز نباشید شما مشتریان عزیز در اهواز و شهرهای همجوار برای خرید بهترین محصولات ایزوگام و عایق های رطوبتی کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن محصولتان به دست شما برسد ما برای شما ایزوگامی در نظر گرفته ایم که متناسب با آب و هوای اهواز و گرما و رطوبت بالای شهر اهواز است پس ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم فقط کافیست تماس بگیرید.
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۲
ایزوگام دلیجان - عرفانی

فروش و نصب ایزوگام شرق در اردبیل متناسب با آب و هوای اردبیل فقط کافیست تماس بگیرید.

فروش ویژه انواع ایزوگام  با کیفیت های بالا و تضمینی در اردبیل شروع شد.برای نصب ایزوگام رعایت شرایط زیر ضروری است:
نگهداری پوشش بام ها:
در واقع میتوان از بسیاری زحمات و دشواری های تعمیرات , با نگهداری صحیح پوشش بام جلوگیری کرد.نگهداری میتواند عمر پوشش بام را تا حد زیادی افزایش دهد.
بازرسی کلیه ناودان ها , درز پوش ها , نورگیرها , هواکش ها ,کفشویها و برداشتن هر کونه آشغال و زباله از روی بام حداقل سالی دو بار انجام شود.بازرسی های منظم سبب میشود تا قبل از نشت کردن آب تعمیر مناسب صورت گیرد.

پس از نصب عایق برای نگهداری بام و افزایش عمر مفید آن , انجام اقدامات زیر را به کار فرما توصیه کنید :

1- زباله , خس و خاشاک باید از سطح بام برداشته شود.
2- وضعیت عمومی بام و پوشش آن بررسی گردد.
3- آبرو ها و کفشوی ها بطور جداگانه بازرسی و تمیز شوند.
4- لبه های بام و همپوشانی بازرسی گردد.
5- از ریختن مصالح ساختمانی , مخصوصا اشیا نوک تیز روی عایق اجرا شده خود داری شود.
6- پس از پایان کار نصب , دقت شود هیچگونه ابزار کار و لوازم و مخصوصا نایلون های بسته بندی شده عایق روی پشت بام باقی نماند چون ممکن است یه مرور زمان به طرف ناودان ها رفته و باعث گرفتگی آنها شود.
7- عایق هایی که در فصل تابستان و در هوای گرم نسب میشود (عایق های فویل) بهتر است پس از پایان کار روی کل سطح عایق نصب شده پودر مل پاشیده شود.

۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۱
ایزوگام دلیجان - عرفانی

خرید ایزوگام شرق از برندهای معتبر ایزوگام در تهران و سراسر ایران فقط با یک تماس.

ایزوگام متناسب با آب و هوای تهران و تمام شهرهای ایران


ایزوگام از چند لایه تشکیل شده است که به شکل زیر می باشد:

لایه های حامل بر حسبکاربرد، از انواع تیشوی 60 تا120 گرم و پلی استر ترموباند یا سوزنی(نبافته) با ویژگی های متفاوت میباشد.
به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اطلاح کننده هایSBS,APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد
خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده می گردد.محصولات تولیدی حاوی SBS (استایرن،بوتادین،استایرن)
به ایزوگام نوع S  و  محصولاتی که در ترکیب  قیری  آن ها از  APP (اتکتیک پلی پروپیلن)  استفاده  شده به
ایزوگام نوع A موسوم اند. به منظور کاهش آثار مخرب اشعه  UV آفتاب و  صدمات مکانیکی به محصول نصب
شده و نسز جدایش کافی لایه های  رول قبل از نصب، از پوشش های  سنگ ر یزه ای پولکی(Slate flake)،
سیلیس، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است.


این  عایق در کلیه ی سطوح  قابل استفاده می باشد.وجود لایه ی  فویل آنرا  برای مصارفی که در  مجاورت
فرسایش محیطی از قبیل نور خورشید قرار دارد مناسب نموده است.

۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۹
ایزوگام دلیجان - عرفانی
فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * ایزوگام ساسان گام دلیجان * ایزوگام صدف گستر دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * خرید ایزوگام دلیجان * ایزوگام پردیسان دلیجان * ایزوگام شرق دلیجان * ایزوگام پشم شیشه مرکزی * ایزوگام دلیجان  ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  *  فروش ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان  * قیمت ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * ایزوگام دلیجان * فروش ایزوگام دلیجان * قیمت ایزوگام دلیجان